​Vores centre er åbne for træning alle dage fra kl. 05 - 23

HOLDBESKRIVELSER

HUSK AT MEDBRINGE ET HÅNDKLÆDE, VAND, INDENDØRSSKO OG DIT GODE HUMØR, TIL ALLE TIMER

LES MILLS™​ KONCEPTTIMER

BLIVER UDVIKLET I NEW ZEALAND OG BENYTTES I MERE END 13.000 FITNESSCENTRE I HELE VERDEN. LES MILLS-PROGRAMMERNE SKIFTER KOREOGRAFI OG MUSIK HVER TREDJE MÅNED. UNDER HOLDBESKRIVELSERNE HERUNDER, FINDER DU ET LINK TIL DEN OFFICIELLE LES MILLS HJEMMESIDE, OG ET VIDEO-KLIP FOR HVERT PROGRAM. HER KAN DU OGSÅ LÆSE MERE OM DE ENKELTE PROGRAMMER OG KONCEPTER (TEKSTER OG VIDEOER FINDES KUN PÅ ENGELSK).​

ER ET HOLD BASERET PÅ STYRKETRÆNING AF HELE KROPPEN. TRÆNINGEN FOREGÅR MED VÆGTSTÆNGER OG SKIVER. HOLDET ER FOR DIG, SOM ØNSKER EN FAST OG MARKERET KROP, OG SAMTIDIG VIL OPNÅ EN GOD FORBRÆNDING. ALLE KAN DELTAGE, MEN DET ER EN FORDEL HVIS DU HAR KENDSKAB TIL DE MEST BASALE STYRKETRÆNINGSØVELSER.

HTTP://W3.LESMILLS.COM/DENMARK/EN/CLASSES/BODYPUMP/LATEST-RELEASE/

ER KONDITIONSTRÆNING MED HØJ INTENSITET, HVOR KOREOGRAFIEN ER INSPIRERET AF KAMPSPORTSGRENE SOM BOKSNING, KARATE OG TAEKWONDO. UD OVER AT FORBEDRE FIGUREN, HAR BODYCOMBAT™ TIL FORMÅL, AT FORBEDRE DIN KONDITION OG STYRKE DIN KROP, SAMT ØGE KOORDINATIONSEVNE OG KROPSBEVIDSTHED. ​

HTTP://W3.LESMILLS.COM/DENMARK/EN/CLASSES/BODYCOMBAT/LATEST-RELEASE/

​ER ET DANSEPROGRAM DER UDFORDRER KONDITIONEN. MED EN BLANDING AF FORSKELLIGE STILARTER KOMMER DU IGENNEM NOGLE KORTE FORKOREOGRAFEREDE SERIER, HVOR DU FÅR MULIGHED FOR AT PRØVE LIDT FORSKELLIGT. PROGRAMMET LÆGGER VÆGT PÅ INTENSITETEN, OG KAN LÆRES AF ALLE – BÅDE DE SOM HAR DANSEBAGGRUND, OG DE SOM IKKE HAR.

HTTP://W3.LESMILLS.COM/DENMARK/EN/CLASSES/BODYJAM/LATEST-RELEASE/

FORENER ØVELSER FRA YOGA, PILATES OG TAI CHI OG ØVELSERNE FOREGÅR TIL MUSIK. BODYFLOW™ KOMBINERER ØSTENS MYSTIK MED VESTENS NYESTE VIDEN OM TRÆNING. HOLDET ER BYGGET OP OMKRING ØVELSER FOR SMIDIGHED, BALANCE OG STYRKE. DER ER FOKUS PÅ ÅNDEDRÆT, INDRE RO OG HARMONI. (BODYFLOW™ KALDES I NOGLE LANDE FOR BODYBALANCE™) ​

HTTP://W3.LESMILLS.COM/DENMARK/EN/CLASSES/BODYBALANCE/LATEST-RELEASE/

​FITNESS4LIFE'S EGNE KONCEPTTIMER

PROGRAMMERNE UDARBEJDES AF VORES DYGTIGE INSTRUKTØRER OG KAN VARIERE FRA TIME TIL TIME. ØVELSERNE PÅ TIMERNE TILPASSES DEN ENKELTE DELTAGER, SÅ ALLE KAN VÆRE MED.

CORE

FUNKTIONEL TRÆNING HVOR DER ARBEJDES MED SÆRLIG FOKUS PÅ MAVE, RYG OG BALLER.

YOGA

EN TIME MED VARIERENDE ØVELSER HVOR DER ARBEJDES MED DIN SMIDIGHED, BALANCE, STYRKE OG DIT ÅNDEDRÆT. 

WALK4LIFE 

DER TRÆNES PÅ RULLEBÅND MED EN FAST 20 GRADERS HÆLDNING, DER MINDER OM ALMINDELIGE LØBEBÅND, MEN SOM DRIVES FREM UDEN STRØM. MAN SKABER SELV FREMDRIFTEN. DE FLESTE ØVELSER FOREGÅR GÅENDE, EVT. MED BRUG AF LETTE REDSKABER, SOM VÆGTE OG ELASTIKKER. VELEGNET FOR ALLE. 

BODYBIKE 

ER HOLDTRÆNING PÅ INDENDØRSCYKLER. HVER TIME ER TILRETTELAGT AF INSTRUKTØREN SELV, OG DER ER STOR FOKUS PÅ PULSTRÆNING OG HØJ FEDTFORBRÆNDING

TABATA 30 

30 MINUTTERS HØJINTENSITETS INTERVALTRÆNING. DER ARBEJDES HOVEDSAGELIGT MED KROPPENS EGEN VÆGT OG KUN MED MEGET FÅ REDSKABER. I FIRE RUNDER VEKSLES DER MELLEM TO ØVELSER, TYPISK EN PULS ØVELSE OG EN MAVE/RYG ØVELSE. DET ER HÅRD TRÆNING, MEN ALLE ØVELSER KAN TILPASSES DEN ENKELTE DELTAGER OG/ELLER SKIFTES UD EFTER BEHOV. 

CIRKELTRÆNING 

ER INTENS FUNKTIONEL TRÆNING MED HØJ PULS. FORMÅLET ER AT FORBEDRE DELTAGERNES STYRKE OG KONDITION. DER ARBEJDES PÅ STATIONER I SALEN MED REDSKABER SOM BOLDE OG VÆGTE. 

YOGASTRÆK

EN TIME HVOR VI SÆTTER TEMPOET NED OG GIVER OS SELV TID TIL AT SLAPPE AF I BÅDE KROP OG SIND. TIMEN BESTÅR AF EN RÆKKE STRÆKØVELSER FOR HELE KROPPEN, BL.A. MED INSPIRATION FRA FORSKELLIGE YOGAØVELSER, OG DER AFSLUTTES MED AFSPÆNDING OG/ELLER MEDITATION. TIMEN ER VELEGNET FOR ALLE - ØVELSERNE FOREGÅR I ET MEGET LANGSOMT TEMPO, NORMALT SIDDENDE ELLER LIGGENDE PÅ GULVET, OG DER ER GOD TID TIL AT FINDE SIG TIL RETTE I HVER ENKELT ØVELSE.